Ana sayfa Hizmetlerimiz Duyurular Belge Sorgulama
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti
Yönetim Sistemi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart
Organizasyonu) nun Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için yazdığı bir
standarttır. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standardı, faaliyet
gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın
her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

Faydaları

Şikayetlerin eğilimlerini ve nedenlerini belirlemek için operasyonel verimlilik elde edilir.
Daha müşteri odaklı bir yaklaşım benimseyerek daha fazla şikayet çözülür.
Personeli yeni müşteri hizmeti eğitim fırsatlarıyla meşgul etmez.
Genel verimliliği artırmak için ISO 10002’yi ISO 9001 ile entegre edilebilir.
Şikayetlerinizi işleme sürecinizi izleyin ve sürekli olarak iyileştirilebilir.

Nasıl Belgelendirilir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardına istinaden sertifikalandırmayı
planlayan kuruluş öncelikle ISO 10002 standardı gerekliliklerini yerine getirerek sistemini
kurar ve uygulanmasını sağlar.

Bu aşamada çalışanların standart konusunda yetkinliklerini arttırmak isterseniz sunduğumuz
eğitimleri gözden geçirebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminizi
belgelendirmek ve ISO 10002 Müşteri
Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi
’ne sahip olmak için aşağıdaki linkten
EAC Belgelendirmeye başvurmanız yeterlidir.

Formu Doldurmak İçin Tıklayın

Uzman ekibimizle birlikte
belgelendirme konusunda

EN HIZLI TEKLİFİ VERELİM,
DENETLEME SÜRECİNİ
HEMEN BAŞLATALIM.

Formu Doldurmak İçin Tıklayın

E-Bülten'e
Kayıt Ol